תומר סימן טוב

פורסם על-ידי בתאריך .

21212

תומר סימן טוב, מושתל של חברת Advanced Bionics.
הושתל באוזן ימין בגיל 4 שנים (Clarion 1) והוא הילד השני בארץ שהושתל בחברת AB.
באפריל 2014, עבר ניתוח השתלת שתל שבלול באוזן שמאל.
ביוני 2015, בגיל 22 עבר ניתוח דו-צידי: בצד ימין – החליפו לו את השתל הישן לשתל החדש (HiRes 90K Advantage). בצד שמאל – מיקמו מחדש את השתל החדש (HiRes 90K Advantage).

תומר מנטור בארגון המנטורים הבינלאומי (BEA) המסייע למושתלים ומועמדים של חברת AB, ויחד עם זאת מנהל את אתר שבלולים לצד איריס סיניגליה.
מבין תחביביו ניתן למנות טיסנאות, מוזיקה, תכנות, אסטרונומיה וחקר החלל. בגרות מלאה מצטיינת ומגמת מדעי המחשב. בצבא שירת ביחידת ממר"ם המפוארת.

26.6.15
החלפתי את השתל הישן בצד ימין לאחר 18 שנים, ובצד שמאל מיקום מחדש כי השתל זז ממיקומו, עבר בהצלחה. אתמול בבוקר היה הניתוח, זמן הניתוח בסה"כ 9.5 שעות והתעוררתי כמה שעות לאחר מכן.

9.7.15
עברתי לפני שבועיים את הניתוח הסימולטני (בצד ימין – החלפה לאחר 18 שנים, בצד שמאל – מיקום מחדש של השתל החדש).
ביקשתי לראות את השתל הישן, ולראות אותו ככה שוכב במים, בארון מסתורי בחדר נעול, מחוץ לראש שלי, זה הרגיש כאילו איבדתי חלק ממני.
בכל זאת, החפץ הלבן הזה עזר לי לשמוע מגיל 4, לרכוש שפה, להיות בבתי ספר רגילים בסביבה שומעת, לסיים בגרות כמצטיין בציונים מטורפים – בגרות באנגלית חמש יחידות סיימתי בכיתה י' לפני כל השכבה, מאוד אהבתי מוזיקה והייתי טוב בגיטרה ובאורגנית, אפילו בחליל צד. עברתי קורסים לא קלים בצבא, ועכשיו אני משרת בממר"ם. בלי החפץ הזה לא הייתי יכול להגיע להישגים כאלו, ועכשיו אני נפרד ממנו ומתקדם לעבר טכנולוגיה אפילו יותר מדהימה – אם משווים את השתל הזה לשתל של היום, זה כמו עולם מקביל. אם הגעתי לתוצאות כאלו עם שתל כ"כ פשוט, בדיבור, במוזיקה, בהכל, אני רק מתאר לעצמי מה יהיה עם החדש.

זה השתל בין הראשונים של חברת AB בארץ, וזה הדגם הראשון של חברת AB שהפסיקו להשתיל כבר משנת 1999. (ה-C1 – Clarion 1).

תגובות

פורסם ב- ,